20. 1. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„ Cítim sa slobodným, nikdy som nebol riadený ničím a nikým, len svojím presvedčením. Nemám žiaden problém sa zbaliť a odísť, lebo nepociťujem a nikdy som nepociťoval žiadne iné motivácie, s ktorými som pôsobil, než tie, že som chcel podporovať ľudí, ktorých si vážim. Nemal som pocit žiadneho nátlaku. Nemal som problém v akejkoľvek situácii slobodne sa pýtať na všetky podklady a materiály a cítil som podporu KDH. Ja sám som v Gorile spomínaný len trikrát, kým iní vrcholoví politici mnohonásobne častejšie. Pán Dzurinda je tam spomenutý 44-krát, Palacka 54-krát, Mikloš 47-krát a napríklad pán Fico 142-krát.Toto bola posledná kvapka, pretože sa mi zdá absurdné, aby taký morálny trpaslík, za akého Mikuláša Dzurindu v porovnaní s Danielom Lipšicom považujem, robil morálne apely voči nemu.“ Milan Krajniak

„ Ja mu, samozrejme, nebudem brať ilúzie, ale myslím si, že jeho závery nie sú správne." Dobroslav Trnka

„ Som ešte silnejšie presvedčený, že udalosti popísané v údajnom spise Gorila zbližujú SDKÚ s KDH, stranou Most-Híd a možno aj s SaS". Mikuláš Dzurinda

„ Ale môžem investorov uistiť, že aj v prípade, že trhy s televíznou reklamou v roku 2012 neporastú a budú na rovnakej úrovni ako v roku 2011, výsledky CME porastú vďaka ďalšiemu posilňovaniu trhových podielov v mnohých krajinách a diverzifikáciu výnosov smerom k internetu, plateným službám a distribúciu vlastnej produkcie." Romana Wyllie , hovorkyňa CME

„ V prvom rade, pán Dzurinda tam nie je v tom spise vôbec menovaný, ale chápem, že slabšie mužstvo musí nasadiť na najsilnejších hráčov, aby ich vyfaulovali. Ako povedal Peter Šťastný: „Aj my sme boli nasadení na Gretzkeho aj traja.“ O toto sa pán Sulík pokúša, aby vyfauloval tých silnejších.“ Magdaléna Vášáryová

"Finančné skupiny majú vo svojich portfóliách nespočet firiem rôzneho zamerania a zamestnávajú alebo inak spolupracujú s desiatkami tisíc ľudí. Pán Gubáš bol len jedným z nich."

Tatiana Tóthová hovorkyňa SaS

„ Nemám spomínať bobra Jodie Foster. Osobne som ho nevidel. Pýtal som sa viacerých chlapov, čo sú tu, a nikto ho nevidel, ale to neznamená, že nie je dobrý.“ Ricky Gervais

„Vôbec som kurva nerozumel, čo hovorí.“ Ricky Gervais , keď sa Antonio Banderas so Salmou Hayek rozprávali po španielsky

„Naša ďalšia vystupujúca je Kráľovná popu. Nie, nie si to ty Elton. Toto je celá žena .“ Ricky Gervais

„ Koho voliť? Toho, kto ide zadlžovať detné deti? Toho, kto sa objavuje v spisoch? Toho, kto na ministerstvách predáva drevo dopredu určeným firmám za smiešne ceny? Slováci, Slovenky, zvážte, koho idete voliť, lebo všetci klamú, do nohy. Každý má riešenie, ale aké? Do pekla. Maďarských gaunerov na ministerstve pôdohospodárstva a na Prezídiu Policajného zboru kryje Jaroslav Spišiak, ktorý „mal byť na Antarktíde zožratý ľadovými medveďom.„Keď za dverami niekto povie, že má chuť niekoho zastreliť, neznamená to, že ho zastrelil. Pripadám si ako vo filme Planéta opíc. Všetci sme gorily a opice.“ Ján Slota

„Smeru nikdy nediktovali finančné skupiny.“ Branislav Ondruš

„Zrazu, keď bola loď naklonená v 60-70 stupňovom uhle, potkol som sa a skončil v jednom zo záchranných člnov." Francesco Schettino ,kapitán stroskotanej výletnej lode Costa Concordia

"Európskej únii neprekážalo, keď mal predošlý režim obrovský rozpočtový deficit. Teraz, keď sa do Maďarska vracia demokracia a základný poriadok, ich Maďarsko znepokojuje." Jaroslaw Kaczynski

"To, čo sa deje v našej krajine je vzrušujúci proces obnovy. A je pochopiteľné, že okolo toho vznikajú rôzne debaty." Viktor Orbán