17. 2. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Je neuveriteľné s akou žiarlivosťou sleduje pán Fico moje rokovania s predstaviteľmi cirkví a náboženských spoločností. Som rád, že sa mi podarilo otvoriť diskusiu s cirkvami a splniť tak programové vyhlásenie vlády.“ Daniel Krajcer

"Karol Duchoň bol veľký filantrop, jeho žúry boli legendárne." Kristína Farkašová, Legendy popu

" Milá Magda, k sviatku zamilovaných Ti posielam obrovskú virtuálnu čokoládu Milka – lákanie k nežnosti nielen voči Lasicovi. Milý Igor, k Valentínovi Ti posielam tri balenia zažehľovacích záplat na diery v kandidačnej listine a jednosmernú letenku do New Yorku k polygrafu." Tomáš Galbavý, SDKÚ-DS

"Bolo to zaujímavé a živé. Bohužiaľ, podaktorí museli intrigovať, nevedeli si dať pokoj a museli povaliť funkčnú vládu." Richard Sulík

„Dúfal som, že sa dostanú oveľa ďalej v stanovení cieľov. Že si vyberú užšiu skupinu ľudí, ktorá povedie protesty reálne aj v politickom kontexte. Veď bez hlasov v parlamente nemožno veci zmeniť. Po troch týždňoch organizátori nevedia, čo ďalej. Nemajú to pod kontrolou a to ma desí . Žasol som, o čom rozpráva Lucia Gallová. Premiérke zovrela ruky do dlaní a povedala, že je veštkyňa a vie, že Stanko je stále pri nej. Lehotská je vraj je investigatívna novinárka, ale nič také som od nej nečítal. Ale je veštkyňa a má masážny salón, kam chodí aj šéf bratislavských takáčovcov spájaných s podsvetím.“ Tom Nicholson

"Vieme, že gorily, ktoré rozkradli tento štát, sú zúfalé a bažia po moci. Sú nervózne, že vo verejnosti rastie podpora pre 99 percent, ktoré od začiatku dôsledne požaduje vyšetrenie kauzy Gorila a odchod skorumpovaných politikov z verejného života. Markovič dodnes ani prstom nepohol, aby očistil svoju stranu od skorumpovaných goríl .Skôr ako sa zaoberať inými politickými subjektmi mal by sa teda najprv venovať SDKÚ-DS.“ Alena Dušatková a Pavol Pavlík

„ Nielen politikom, ale každému občanovi musíme zmenšovať možnosť nadobudnutia nekonečného a neohraničeného súkromného majetku. Musíme stanoviť hranicu súkromného majetku. Každý, kto momentálne má väčší súkromný majetok, ako sú jeho súkromné potreby, to bude považovať za spoločenský problém. Táto myšlienka je jednou z ponúk pre ľudí, aby si vybrali. Ak je s tým väčšinový súhlas, môže to dospieť k tomu, že príde aj k zmene Ústavy. Ale len zákonnými prostriedkami. Takže najprv treba získať občiansku podporu. Potom to zmeniť na silu v parlamente a následne dopracovať sa k zákonným zmenám. Moja predstava je taká, že človeku na uspokojenie svojich potrieb stačí toľko statkov, koľko jeho osobné potreby uspokojujú. Samozrejme veľkú rolu nehrajú hmatateľné veci ako je jeden alebo dva byty. Alebo chata a autá. Je to skôr o vlastníctve výrobných prostriedkov, služieb a kapitálu. „ Szilárd Somogyi (SaS)

"Výroky politického dobrodruha Lipšica starostlivo analyzujeme a budeme sa brániť právnymi prostriedkami . Ak Nicholson dokáže, že má dôkazy pre to, čo píše, a dokáže, že píše pravdu, Penta mu vydanie knihy pokojne zasponzoruje " Marek Dospiva

„SBS robil zadarmo môj kamarát, bývalý policajt, neviem, ako sa volá jeho firma. Viem, že sú profesionálna ochranka, urobili to pre moje modré oči.“ Ľubica Lehotská

"Židia sú nepriateľmi Boha a potomkovia opíc a svíň." Sheikh Haitham al-Haddad, člen Britskej rady pre moslimskú šaríju