18. 5. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


"Svetová zdravotnícka organizácia kedysi homosexualitu zaradila medzi duševné choroby. Nechať chorých ľudí behať po uliciach a nechať ich bez pomoci je veľmi vážna chyba."

Štefan Kuffa (OĽaNO)


"Suma somárom."
Alojz Hlina

" Žijeme v nádeji, že keď po prípadnom štvrťfinále hokej obsadí prvých desať najsledovanejších relácií v rámci daného roka, tak sa dostane aspoň do širšej nominácie v kategórii Program roka v rámci ankety OTO, kde ho za ostatné roky zakaždým "prevalcovala" nejaká reality show." 
Andrej Miklánek


„Nikto z vedenia RTVS nezakázal odvysielať príspevok o proteste Global Evolution Day. Vedenie RTVS nezasahuje do spravodajstva, ani publicistiky. Dôvodom nezaradenia príspevku do vysielania bola technická chyba strihu. Rozhovor bol síce nahratý, ale príspevok z neho nebol pripravený, editor ho teda nemohol zaradiť do vysielania."

Richard Šümeghy, hovorca Rozhlasu a televízie Slovenska

"Prehlbujete ilúziu, že subjekt typu vláda môže kontrolovať veci typu hospodársky rast, že sociálny štát je na dosah ruky. Toto nie je komiks a toto nie je rodinka úžasných. Trvalý hospodársky rast nedokáže zaručiť žiadna vláda na svete. Ani keby ju viedol Chuck Norris."

Radoslav Procházka



"Práve vyšlo slnko nad našimi hlavami a bude leto,"
Anton Martvoň , Smer


"Neboli tam žiadne pece ani plynové komory, považujem to za lož. Osvienčim, aký Osvienčim? Nebol som tam, čo sa tam stalo? Vy ste tam boli?"
Nikós Michaloliákos, líder gréckej strany Zlatý úsvit

"V médiích se objevila řada spekulací o tom, jak to je s přijetím úplatku 7 milionů korun. Celá věc na mě dělá dojem dobře připravené a provedené společenské popravy politika. Na návštěvě jsem dostal zabalenou krabici s vínem. Následně mě překvapilo policejní komando a k mému úžasu místo lahví vína byly v boxu peníze. Vím, že tato bizarní historka zní neuvěřitelně, ale život někdy neuvěřitelný skutečně je. Nestojím o žádné pozice a posty, proto chci rezignovat. Jde mi v této chvíli pouze o odhaleni pravdy, jak to bylo a kdo za tím stojí."

David Rath

„Proces vždy trvá, ale to neznamená, že máme zásadný problém. To ste skôr vytvárali vy novinári tlakom a výstupmi, že sa nevieme dohodnúť. My sme vždy hovorili, že sa dohodneme a dohodli sme sa. Bol plán, že sa dohodneme do konca schôdze,“

Ľudovít Kaník

„Pre vás je jednoduchšie pochopiť, že tu pôjde Paľko a sem Ferko ako pochopiť nejaké náročné súvislosti v spojení s článkom 136, o ktorom sa skoro vôbec nepísalo. Skúste to vidieť aj z obsahovej stránky, nielen fixovať sa na nejakú pozíciu, či ten, alebo ten.“
Richard Sulík

"Páčili sa mi Rusi v tomto smere. Nepovolili nijaký dúhový pochod a ja sa s tým názorom stotožňujem. Nebavili sa s nikým a s ničím. EÚ hystericky reagovala a oni povedali nie. Bolo to tak? Bolo."

Štefan Kuffa (OĽaNO)


Celý svet vie, kto som ja. Som generál Ratko Mladič. Bránil som svoj národ a svoju krajinu... Teraz bránim seba."
Ratko Mladič

"Mikúš na mňa vyskočil. Je menšieho vzrastu, chcel som sa mu vyhnúť a trafiť ho ramenom. Neurobil som to však dobre.“

Ryan Getzlaf