25. 5. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


„ Připadám si jako politický vězeň. Orgány činné v trestním řízení na mne uvalily vazbu s omezením komunikace s veřejností i blízkými. Odůvodnění je přitom absurdní, abych neprchl a abych nezastrašoval pracovníky kraje a firem z pozice hejtmana Středočeského kraje, ze které jsem přitom rezignoval. Jde jim však o jediné. Ještě více stupňovat jednostrannost mediální štvanice proti mé osobě a dostat mne do situace, kdy se proti tomu nemohu hájit. Byl jsem přitom připraven rezignovat i na poslanecký mandát, ale chtěl jsem tak učinit osobně před Poslaneckou sněmovnou a seznámit ji i celou veřejnost s mojí interpretací celé kauzy. Z toho má nejspíš současná moc strach, a tak mi nasadila roubík.
Spatřuji ve svém případu paralelu s příběhem Julie Tymošenkové, i ona je ve vězení, i ona čelí obvinění z korupce, nebo Vladimíra Hučína, který se spravedlnosti domohl až po řadě let strávených ve vězení. „
David Rath

"Chcem, aby každá dáma v tejto miestnosti zo solidarity so ženami na Haiti, ktoré trpeli viac ako ženy kdekoľvek inde na svete, povedala mužovi sediacemu vedľa nej: 'Dnes sa s tebou nevyspím, ak finančne neprispeješ!'"
Sean Penn

"Myslím si, že naši hokejisti nereprezentovali zle ani Alianciu, pretože to bol boj Aliancie s Ruskou federáciou.“
Ivan Gašparovič

„ Nevedel som, čo od radosti, tak som sa aspoň hodil  na zem. „
Libor  Hudáček