10. 8. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Bez ohľadu na čokoľvek musia byť lietadlá zastavené akýmkoľvek spôsobom a akoukoľvek silou - vrátane zbraní .Pohraničné stráže musia prejaviť solidaritu so svojou domovinou !".
Alexander Lukašenko

"Prišiel som preto, že mi prišli esemesky, že v parlamente sa hovorí o tom, že som vraj na Kanároch. To sa asi pomýlil pán Kaník. Ja som bol v Levároch. Leváre a Kanáre je trošku rozdiel. Na Kanáre sa ani nechystám. Povedzte to, prosím, pánovi Kaníkovi."
Robert Fico


"O akých ekonomických škodách hovoríte? My sme Národná rada a keď to schválime väčšinou, stane sa to súčasťou právneho poriadku Nájdite si to na elektronických webových stránkach."
Pavol Paška

"Dvadsiaty prvý december 2012 je koncom sebectva a rozdelenia. Dvadsiaty prvý december musí byť koncom Coca-Coly a začiatkom mocochinchia. Planéty sa po 26-tisíc rokoch zoradia. Bude to znamenať koniec kapitalizmu a začiatok komunitarizmu." 
David Choquehuanca,  bolívijský minister zahraničných vecí


"Jeden tu straší s grafmi, že cena plynu klesla o 90 percent, a potom sa ešte v telke priblbo usmieva, keď mu poviem, že tomu snáď ani môj 5-ročný Hugo veriť nebude. Druhý povie, že cena chleba po zvýšení DPH o jedno percento stúpne o päť percent, lebo sa to nazbiera v múke, kvasniciach, vode... Takíto ľudia tu rozhodujú. Toto tragédia našich dní. Aký je rozdiel medzi Smerom-SD, ktorý na čele s Ficom počas dovolenky ukradne ľuďom dôchodky, a zlodejom, ktorý vám cez dovolenku vybieli byt ? Deje sa tu veľký hriech. Bude trvať niekoľko generácií, kým budú napravené škody, ktoré vzniknú.“
Richard Sulík

"Kandidujem za prezidenta. Nie, nie je to vtip. Myslím to vážne. Moji priatelia to myslia vážne. A napodiv, aj moji nepriatelia to myslia vážne. Veci, ktoré majú byť povedané, musia byť povedané. Stav krajiny je neutešený a ponuka súčasných kandidátov je taká, že za najrealistickejšieho považujem pána profesora  Franza. Dlho som čakala, že sa tejto veci ujme niekto rozumný, stále sa tak však nedeje."
Klára Samková , známa česká advokátka, ktorá  chce kandidovať za prezidentku Českej republiky

„Nebol na úteku, iba hľadal útočisko pred permanentným prenasledovaním skorumpovanej vlády. Pán Mello bol a naďalej je poctivý podnikateľ, ktorý bol prenasledovaný veľmi skorumpovanou vládou.
Zuzana Marošová

"Keby mala Madonna zdravý rozum, robila by nahrávky ako Ray Of Light a bola by mimo tanečných vecí, bola by skvelou popovou speváčkou a robila by skvelú popovú hudbu, to vie robiť naozaj brilantne. Ale nie, ona musí ísť a ukázať, že vyzerá ako obyčajná striptérka z lunaparku."
Elton John

"Bol som dnes v Chicagu. Držali sme minútu ticha na počesť ľudí, ktorí prišli o svoje životy v tom šejkovom chráme. Zaznamenal som, že to bola tragédia z mnohých a mnohých dôvodov. Medzi iným aj preto, že títo ľudia, šejkovi ľudia, patria medzi najmierumilovnejšie osoby, aké si viete prestaviť."
Mitt Romney

"Nemali by sme u nás v Rusku dovoliť prezentáciu západných hodnôt, ktoré Madonna predstavuje."

hovorkyňa petrohradského zastupiteľstva


"Každá bývalá kurva ,čím je staršia, chce kázať o morálke. Najmä počas turné a koncertov v zahraničí,"
Dmitrij Rogozin Ruský vicepremiér o Madonne


"Neprítomný je minister financií Ján Počiatek (Smer-SD), zastupuje ho minister hospodárstva"
Robert Fico