24. 9. 2012

«Экономика должна быть экономной.»


 Экономика должна быть


экономной


Леонид Ильич Брежнев
jasne ze da, u nas na vychode tak ma viac ludi zmluvy, zavolaj na call centrum, nahlas prepis ( to ze je osoba neboha samozrejme nespominaj, najlepsie bude ked sa budes vydavat za toho, kto akoze podpise zmluvu ) oni ti poslu domov zmluvu, a je to :)



tu zmluvu by samozrejme mala dana osoba podpisat a vratit spat, ale v elektrarnach to nikdy nekontrolovali a ani nebudu kontrolovat, maju totiz zmluvy na ludi nebohych aj 20-25 rokov a tie zmluvy sa nepocitaju v 10 ani v 100 ale 1000 prip. 10000, davnejsie zanikla povinnost hlasit ze osoba je neboha (a nebohy sam o sebe predsa nenahlasi tuto zmenu), elektrarne ta nemozu ani odpojit, pokial su platby za el. uhradzane tak ako maju. podstata je v tom, ze ak niekto zomrie - elektrarne sa o tom nemaju ako dozvediet, preto pokial platis za el - vsetko je OK. za el. budes platit ako doteraz a na koncesiu sa vykakaj...

hladko telefonicky, ja som sa bal, ze odo mna budu chciet LV.



V podstate mozete prehlasit odber na kohololvek. Ak sa siroka rodina dohodne, moze platit za 10 bytov jeden clovek. Podmienkou ale je (je to smiesne) aby pri telefone boli obaja - ten co odhlasuje aj ten co prihlasuje. Teda ja sommusel dat telefon do ruky na chvilu manzelke, ona sa odhlasila, a potom som to zobral ja a odber som prihlasil. To, ze ta pani, ktoru som om dal k telefonu moze byt aj stara Blaskova ich nezaujimalo, potrebovali pocut zensky hlas. :)



U firiem ale taketo spekulacie neprichadzaju do uvahy. Firma je v zakone definovana bez vztahu k odbernym miestam, teda firma nad 2 zamestnancov plati aj v pripade, ak vobec neodobera el. energiu.



tak teraz neviem či sa mám začať smiať alebo plakať. Celé je to jedna veľká fraška pokiaľ stačí jeden telefonát na ZSE a platiteľom za elektriku je zrazu niekto iný. Obávam sa že týmto zákonom docielia len to že ešte menej ľudí ako teraz bude platiť :rolleyes: