7. 9. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA




 



„ Je všeobecne známe, že televízia je najvhodnejším médiom na realizáciu spoločensky užitočných kampaní. Preto nás teší, že sa môžeme na tomto projekte zúčastniť.“
Igor Čekirda ,výkonný riaditeľ TA 3


Čistý heroín je pre telo v zásade neškodná vec, respektíve ani zďaleka nie je taký škodlivý ako ten, čo miešajú s rôznymi prímesami“.
Martin Poliačik


„Reakcie ľudí ma pozitívne prekvapili. Rovnako som rád, že ma moji kolegovia podržali.“
Martin Poliačik


„Ako mestskému poslancovi mi dávajú 416 eur. To mi nepokryje nič. V čistom zarobím okolo 4 200 eur ako poslanec a 290 eur za čas v regionálnom zastupiteľstve. Celkovo dostávam zhruba 5 100 eur a ledva z toho vyjdem.“
 Guillermo Collarte Rodríguez , španielsky poslanec


„ Eastwood sa zbláznil . „
Adam Levine, Maroon 5


„Eastwood nemal sám sebe takto ublížiť, je to pod jeho úroveň.“
Mia Farrow


„ Stále sa neviem rozhodnúť, či mal Clint halucinácie alebo či je prezident skutočne neviditeľný.“
Zach Braff


„ Keď Eastwood prišiel domov, určite sa pohádal so svojím nábytkom.“
Chris Rock


 "Ak by sa dnes mala skladať vláda, ja si to neviem predstaviť s ľuďmi veľmi zákernými a falošnými, ako je Bugár, ktorý je vás schopný pichnúť od chrbta, keď to najmenej čakáte. Ísť sa s takým človekom o niečom dohadovať ma už ničím neláka a neoslovuje. Už je na ťahu on. Podľa mňa sa voči nám správa veľmi chrapúnsky.Pred voľbami hovoril, že keď sa obyčajní ľudia dostanú do parlamentu, nevznikne pravicová vláda. Chcel ísť do vlády so Smerom, tak si robil alibi. Vedel, že s nami sa na žiadnom biznise nedohodne. Nikdy som sa ho nesnažil zhovaďovať a vyhlasovať, že je nezodpovedný alebo niečo podobné, ale on má potrebu toto dookola opakovať."
Igor Matovič

 
"Lipšicov mančaft hodnotím futbalovo ako druhú alebo tretiu ligu. Ako je v Taliansku séria B alebo C. Možno sa nakoniec vypracujú, ale musia ešte veľa trénovať."
Jozef Mikloško


"Zavolám na Vás SNBákov !!!" „
Ján Svätopluk Sokol


Ústava je ťažká kniha hmotnosťou aj obsahom.“
Jarmila Lajčáková Hargašová