18. 1. 2013

RTVS NEWS

RTVS NEWS

 

Návrat dvojice zabávačov Elena Vacvalová a Oliver Andrásy na obrazovky verejnoprávnej televízie nepovažuje Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) za drahý a sľubuje si od neho dobrú sledovanosť. Podľa zmluvy medzi RTVS a spoločnosťou New Hatrick na výrobu programu Nikto nie je dokonalý zverejnenej v Centrálnom registri zmlúv je suma za jeden diel 35 493,60 eura s DPH, pričom celkovo za 40 častí je to spolu 1 419 744 eur s DPH. "Suma za jeden diel je primeraná a porovnateľná s reláciami rovnakého typu, ktoré RTVS odvysielala aj v minulosti," povedal pre agentúru SITA hovorca RTVS Richard Šümeghy. V sume 29 578 eur bez DPH za jednu reláciu sú, ako konkretizoval, aj jednorazové náklady na scénu, zvučku, grafiku, upútavky a hudbu v reláciách. "Zo strany RTVS teda ide o dobrú investíciu. Oliver Andrásy, Elena Vacvalová a ich program sú najstarším slovenským televíznym formátom a v ktorejkoľvek televízii vždy zabezpečoval pre každú stanicu vysoko nadpriemerné výkony," zdôraznil hovorca RTVS.
"Od programu Nikto nie je dokonalý očakávame, že prinesie na obrazovky verejnoprávnej televízie programový slot pre rodinnú zábavu. Elena Vacvalová a Oliver Andrásy boli dlhé roky obľúbenými tvárami Slovenskej televízie, ešte predtým vysielali v Slovenskom rozhlase obľúbené nedeľné zábavníky – ich mená sa nerozlučne spájajú práve s verejnoprávnymi médiami," povedal ďalej pre SITA Šümeghy. Základy formátu Nikto nie je dokonalý teda podľa jeho slov "vznikli na pôde verejnoprávneho média a prirodzeným vývojom sa vrátili spať na obrazovky RTVS". Program Nikto nie je dokonalý s podtitulom - Oliver Andrásy, Elena Vacvalová a ich hostia v talk show, ktorá vás presvedčí, že aj múdry občas schybí vysiela RTVS vysiela každý utorok o 20:10 na Jednotke.
To, že duo zabávačov Andrásy - Vacvalová by mali pritiahnuť divákov, tak ako sa im to darilo v minulosti, dokázal podľa RTVS aj pilotný diel ich šou - silvestrovský špeciál Nikto nie je dokonalý, ktorý dosiahol vyše 20-percentný podiel na trhu, čo je viac ako dvojnásobok priemeru Jednotky a zaujal takmer pol milióna divákov. "Nová talk show Eleny Vacvalovej a Olivera Andrásyho dosiahla vo svojom prvom vydaní v roku 2013 vysoko nadpriemerný podiel na trhu 12,6 % (cieľová skupina 12+), čo je výrazne nad priemerom Jednotky. Program oslovil v utorkovom hlavnom vysielacom čase (8.1.) takmer 300-tisíc divákov. Definitívne to potvrdilo aj posledné vydanie (15.1.), ktoré napriek silnej konkurencii dosiahlo podiel na trhu nad priemerom stanice (11 percent v cieľovej skupine 12+). Navyše, v tom čase vysielali športové stanice mimoriadne atraktívny zápas z KHL (Slovan Bratislava - HC Lev Praha), ktorý ubral divákov väčšine staníc," dodal pre SITA hovorca RTVS Richard Šümeghy.
 

©2012, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.