4. 1. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA



"I když se pan Fischer snížil k této ubohé úrovni, nebudu mu připomínat členy jeho týmu, jako je pan Novák nebo pan Soukup, a nebudu mu připomínat ani jeho sponzora pana Chrenka, který přispěl k zázračnému zbohatnutí Stanislava Grosse."
Miloš Zeman


„ V zájmu šetření by tak lidé měli kola zahodit, sedět doma na zadku nebo jezdit autem. A nevěřte cyklomaniakům, že kolo je pokrok, že kolo je čistota a zdraví. Čuchněte k jejich propocenému triku a budete mít jasno, kdo tu zamořuje vzduch. Pachem i hloupými argumenty. Cyklistiku není třeba podporovat, ale naopak zakázat."
Ladislav Jakl , poradca prezidenta Václava Klausa


„Potom, pri pohrebe kardinála Tomáška si ma pozval na rokovanie pán kancelár Kohl. Išiel som tam s tým, že pri takom priateľskom geste ministra zahraničných vecí je všetko vyriešené. Akurát ma prekvapilo, že zakázal, aby som si vzal tlmočníka, že on má svojho a nikto druhý na rozhovore nebude. Kohl rokovanie otvoril konštatovaním, že Nemecko neuzná samostatnú Slovenskú republiku. Hovorím: pán kancelár, vy zjednocujete Nemcov. Prečo? Povedal, že sú národ a patria spolu. Reagoval som, že realizujú právo Nemcov na sebaurčenie. A my, Slováci, sme tiež národ a nerealizujeme toto právo zlúčením, ale rozdelením. Prečo by naše právo malo byť menšie ako ich?. Na to sme ostali stáť proti sebe a dlhú dobu sme sa premeriavali očami, kto ustúpi. Ja som nemohol ustúpiť, to by bola katastrofa. Potom sa pán Kohl otočil, vyzliekol kabát, hodil na stoličku a povedal: Sadni si, nečudujem sa ti, že chceš preč. Rozobral mi svoje predstavy o Európe a našich vzťahoch. Vedel veľa o histórii Slovákov. Vonku ma čakal poľský prezident, ktorý mi oznámil, že nás neuzná Poľsko. Povedal mi, že Poliaci sú kresťania a nemajú radi rozvody. Tam prebehol asi hodinový rozhovor, po ktorom to skončilo trošku inak a ten rozhovor bol tiež veľmi nepríjemný. Pán poľský prezident sa ku mne správal tak, že by to málokto zniesol, napríklad mi vyfukoval dym z cigarety do tváre, zvyšoval na mňa hlas. Neboli to príjemné rokovania."
Vladimír  Mečiar

„ Redaktor denníka RSS 5. augusta 2011 uviedol: Jozef Čentéš pracuje už niekoľko mesiacov pod enormným tlakom - navyše v prostredí, kde nemôže veriť ani poslednému vrátnikovi. Navyše je o ňom známe, že je trochu nepraktický človek."
Ivan Gašparovič