25. 1. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„ Väčšina z demonštrantov, ktorí sa dnes chystajú protestovať pred prezidentský palác proti sú mladí ľudia, ktorí si cez internet prečítal všetky tie kliky, ktoré sú tam urobené a nevedia presne o čo ide.“
Ivan Gašparovič


"Proč chci volit Karla Schwarzenberga? Protože to je šlechtic. Ty ostatní vedle něj nejsou nic jiného než potomci nevolníků. Lidi, kteří mají zbabělou povahu."
 Jiří Menzel


"Pokud najmete jednu dívku, která se prochází po ulici, na výkon jistých tělocviků a zaplatíte jí za to, tak je to opovržení hodná prostituce. Když máte ale partnerku, která jisté úkoly nerada dělá, ale vy jí za to slíbíte náhrdelník, tak je to posílení partnerských vztahů."
Karel Schwarzenberg


„ Hasiči ejakulovali na výbornú.“
Miro Frindt


„ Naša spolupráca s SaS nevznikla týždeň pred odchodom zo Sydney, ale trvá dlhšie. S Richardom Sulíkom som sa dohodol v posledných hodinách, ešte keď som bol na Slovensku, v júni 2011. Ponúkli mi, že pre nich môžem robiť svoje postrehy, analýzy. Sú e-maily, Skype, telefóny, kamery. Myslím, že to bude stačiť. Keby mi povedali, že to nie je možné, ponuku odmietnem. Vydavateľa denníka som o spolupráci s politickou stranou neinformoval, nevidel som na to dôvod. Nepísal som o slovenskej politike, písal som postrehy z Austrálie. Prácu pre SaS som bral ako súkromnú vec. Keby sa mi to zdalo neférové voči čitateľovi, tak by to bolo logické priznať, ale k politike som sa nevyjadroval. Ani v blogoch.“
Ivan Štulajter

„ Starým ľuďom by malo byť povolené poponáhľať sa a zomrieť namiesto investovania finančných prostriedkov do ich drahého udržiavania pri živote.“
Taro Aso , Japonský minister financií

„Župany boli šité na zákazku. Potrebovali sme niečím vzbudiť publicitu, aby ľudia mali dôveru v Tipos a neprestávali hrať, župany tomu pomohli.“
Miloš Ronec ,bývalý riaditeľ Tiposu