12. 9. 2013

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS


Akcie spoločnosti Facebok v stredu po prvýkrát od vlaňajšieho uvedenia firmy na burzu prekročili hranicu 45 USD za kus. Najväčšia internetová sociálna sieť na svete posilnila o 3 % a obchodovanie uzavrela na úrovni 45,04 USD za akciu. Trhová kapitalizácia firmy tak dosiahla 106 mld. USD.
Facebook vstúpil na burzu v máji 2012 pri cene 38 dolárov za akciu. Pre obavy o vyhliadky firmy však akcie do vlaňajšieho októbra stratili viac než polovicu hodnoty. Kurz nabral nový smer po tom, čo firma koncom júla informovala, že jej príjmy z mobilnej reklamy v druhom kvartáli 2013 vzrástli o 75 %. Akcie sa odvtedy zhodnotili o 67 %. 

© 2013, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané


Dva kreslené vtipy, ktoré sa objavili v najnovšom čísle francúzskeho satirického týždenníka Le Canard Enchainé, vyvolali hnev a protest japonskej vlády.
      Vládu v Tokiu urazilo, že karikatúry dávajú do spojitosti rozhodnutie o tom, že Tokio bude v roku 2020 hostiteľom letnej olympiády, s haváriou v jadrovej elektrárni Fukušima-I, čo je téma v Japonsku stále nesmierne citlivá.
      Podľa francúzskych spravodajských serverov sú na prvej karikatúre dvaja na kosť vychudnutí zápasníci sumo - jeden má tri nohy a druhý tri ruky, ako zápasia pred jadrovou elektrárňou vo Fukušime. V popredí je reportér Nelson Monfort, ktorý s úsmevom na perách do mikrofónu hovorí: "Skvelé, vďaka Fukušime sa sumo stalo olympijskou disciplínou".
      Na druhom obrázku sú dvaja robotníci v ochranných kombinézach, ako s dozimetrom stoja nad bazénom. Obrázok sprevádza titulok "Olympiáda 2020 v Japonsku: vo Fukušime už dostavali olympijský bazén", zatiaľ čo jeden z protagonistov kresby hovorí: "Možno plavcom znovu povolia kombinézy."
      Hovorca japonskej vlády v reakcii uviedol, že tento druh karikatúr zraňuje ľudí postihnutých katastrofou z 11. marca 2011 a šíri nepravdivé informácie o problémoch s únikom rádioaktívnej vody vo Fukušime. Vláda v Tokiu označila túto udalosť za poľutovaniahodnú a oznámila, že prostredníctvom japonského veľvyslanectva v Paríži zašle týždenníku Le Canard Enchainé protestný list.

Copyright © TASR 2013





Sean Combs, zakladateľ a predseda predstavenstva REVOLT TV, dnes oznámil začiatok castingov na výber nových talentov. Tento nový televízny kanál s niekoľkými platformami, ktorý začína vysielať v októbri, hľadá hudobných fanúšikov vo veku od 13 do 25 rokov. Vo videu zverejnenom na sociálnej sieti Instagram požiadal Combs záujemcov, aby nahrali 15-sekundové zvukové video s vysvetlením, prečo majú pocit, že patria na obrazovky televízie REVOLT.
      "Potrebujeme ľudí, ktorí sa neboja a hovoria pravdu. Mladé talenty. Čerstvé tváre. Ľudí s názorom," povedal Combs. "Chceme dať príležitosť vodcom tejto generácie a ukázať umelcom, že toto je ich kanál."
      Príspevky je možné nahrať na Twitter, Instagram, Vine, Vimeo, Facebook alebo YouTube. Príspevky poslané emailom nebudú akceptované. Vo videu musia účastníci použiť aj štítok #iamrevolt, aj ďalší štítok opisujúci ich hudobný štýl, napríklad #alternative, #EDM, #hiphop. Môžu použiť aj opis alebo komentár s opisom svojho osobného štýlu a hudobnej inšpirácie. Video musí končiť slovami "I Am REVOLT – Som REVOLŤÁK."
      tvorený casting končí 30. septembra, pričom príspevky budú pozreté počas októbra. Jeden z najlepších účastníkov môže dostať životnú šancu stať sa členom tímu televízie REVOLT ako moderátor. Toto oznámenie prichádza po tom, ako bol do funkcie šéfredaktora kultúrneho a hudobného spravodajstva vymenovaný Amrit Singh a moderátorkou sa stala Sibley Scoles. Talentovaný tím ponúkne umelcom a fanúšikom, naživo i formou záznamov a sociálnych sietí, prostredníctvom tejto multi-platformovej siete, starostlivo vybrané hudobné videá, vystúpenia, rozhovory a správy.
      Viac informácií o globálnom castingu  „We Want You" televízie REVOLT môžete získať na adrese: http://youtu.be/FT_VjD9osIE

      REVOLT MEDIA & TV 


      REVOLT, www.revolt.tv, je novou jednotkou v hudbe. Od októbra 2013 bude táto stanica s niekoľkými platformami vo veľkých mesta ako New York, Los Angeles a Chicago prostredníctvom káblových sietí Comcast a Time Warner šíriť vplyv hudby na umenie, kultúru a spoločnosť a bude prinášať spravodajstvo, ktoré zaujíma väčšinu ľudí z generácie nového tisícročia.
      Televíziu REVOLT, ktorej hlavným zástupcom je skúsený Sean „Diddy" Combs, povedie výkonný tím mediálnych veteránov, medzi ktorých patrí Keith Clinkscales (ESPN, VIBE Magazine), Andy Schuon (Ticketmaster, Warner Brothers, MTV) a Val Boreland (Comedy Central, Lifetime Television).