8. 1. 2014

Milé, ale Hudák je už mimo službu

Milé, ale Hudák je už mimo službu


Priatelia,


Rozhlas a televízia Slovenska v spravodajskej relácii Správy RTVS zo dňa 7.1.2014 uviedla nepravdivý titulok k reportáži o mojej kandidatúre v znení: "Čarnogurský chce legalizovať sobáše gayov." RTVS sa mi za chybu v reportáži oficiálne ospravedlnila. Ospravedlnenie RTVS som prijal a dúfam, že podobné chyby sa v jej spravodajstve už objavovať nebudú. Celú situáciu vnímam s úsmevom, pretože ľudia poznajú môj názor na túto tému. Rozhodne sa nemienim teraz stavať do pozície ublíženého, či nahnevaného. Táto chyba mi naozaj mohla poškodiť a naozaj nemusela byť náhodná, no rozhodne nechcem pokračovať v týchto špekuláciách. Prijal som ospravedlnenie od RTVS už včera a verím, že naozaj išlo iba o neprofesionalitu a nie o zámer. Sme ľudia, treba vedieť zvážiť, kedy ísť do konfliktu a kedy nie. Ako by som sa mohol uchádzať o post prezidenta slovenskej republiky, ak by som sa nedokázal odosobniť a neeskalovať konflikty tam, kde to nie je potrebné? Veď ak budem celú vec vyhrocovať a žiadať aby RTVS vyvodila dôsledky, bude to mať za následok azda iba to, že niekto so "zmyslom pre humor" príde o prácu, aj keď by ju mal vykonávať tak, aby sa takéto veci nestávali.

Ján Čarnogurský