31. 1. 2014

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA



"Na svojej pozícii som najlepší na svete. Tak to vnímam."
Arturo Vidal, futbalový stredopoliar turínskeho Juventusu

"Problém ODS není v programu, ale v lidech. Stále totiž platí naučení zkušené majitelky bordelu: Jsou-li zákazníci nespokojeni, netřeba šoupat postelemi, je třeba vyházet kurvy…"
Miroslav Macek


"Keď máte dlhy za 1,7 bilióna Kč a na účte v ČNB sa váľa bez úroku 350 miliárd Kč, musia sa použiť na zníženie dlhov," uviedol šéf vládnej strany ANO v Českej televízii. Má štát skutočne toľko peňazí v centrálnej banke? No, môže to byť aj inak. Na 300 miliárd som narazil v materiáloch ministerstva financií. Rád si to ale nechám vysvetliť."
Andrej Babiš

„Jsem také nováček. Celý život jsem makal na šachtě. Já v době, kdy jsem měl pět tisíc horníků pod sebou a obrovské starosti, kdy jsem nespal, jsem si ve dvě ráno pustil ČT24 a díval jsem se na zasedání sněmovny. Říkám si: Kriste pane, za co ty lidi platí? To není možný!  Přece na šachtě je tým lidí, tým manažerů, kterým ti horníci věří. My se takhle chovat jako manažeři, tak nás ti horníci vyženou lopatama. Případně těma násadama zasunutýma do análních otvorů.  Já jsem šel do té politiky proto, protože... Opravdu já jsem si to už na té šachtě mohl dožít. Mohl jsem si to dožít. Ale opravdu mě to sledování televizních debat natolik namíchlo, že když jsem byl osloven a řekli odborníci: Pojďte tady do toho Parlamentu, abyste změnili tu kulturu, abyste opravdu začali dělat něco, na co ti lidi čekají... Já jsem za Moravskoslezský kraj. Ti lidé, horníci — jedu tam ve středu na Důl Paskov —, ti horníci čekají, co my tady uděláme, kdy bude vláda, kdy začnete plnit ty předvolební programy, kdy nám dáte místa. A my tady teď řešíme pořád, jestli ano Babiš, ne Babiš atd. To ty lidi vůbec nezajímá!“
Josef Hájek , český poslanec, (ANO)

„Práve som dohovoril s riaditeľom JOJ-ky. Obaja to dementujeme.“
Vilo Rozboril


„V Soči nežijú žiadni homosexuáli. Tu na Kaukaze, kde žijeme, to nie je akceptované. Nemáme ich v našom meste. Nie som si istý, ale naozaj žiadneho nepoznám."
 Anatolij Pachomov ,starosta Soči 


„Títo ľudia, predstavitelia vlády by mi radi strelili guľku do hlavy alebo ma otrávili pri ceste zo supermarketu a potom sa pozerali, ako umieram v sprche".
Edward Snowden

"Dovolte, abych vám ještě jednou blahopřál k vašemu jmenování. Obdržel jsem dopis předsedy vlády obsahujícím návrhy na jednotlivé kandidáty. Ve třech případech jsem se rozhodl těmto návrhům nevyhovět, Za prvé. Odmítl jsem jmenovat ministrem životního prostředí pana Brabence a místo toho jsem jmenoval pana Brabce, Za druhé. Odmítl jsem jmenovat pana Martina Jurečku ministrem a místo toho jsem jmenoval ministrem pana Mariana Jurečku. Za třetí. Odmítl jsem jmenovat pana Jurečku ministrem zdravotnictví a místo toho jsem ho jmenoval ministrem zemědělství. Mít ve vládě dva ministry zdravotnictví je sice zajímavá idea, ale obávám se, že by vládě poněkud neprospěla, Kromě toho jsem v citovaném dopisu zjistil tři další podstatné chyby, které by vedly k tomu, že by nebyl jmenován ministr školství a nebyla by jmenována ministryně práce a sociálních věcí, Milý pane premiére, šest chyb v jeden a půl stránkovém dokumentu je poměrně dost a ne zcela svědčí o profesionalitě, kterou bychom si všichni od této vlády přáli .“
Miloš Zeman

„ Porotu doplní Sisa Sklovska (48), u nás polozapomenutá, kdysi věčně céčková pěnice, která v posledních letech zmizela u sousedů, kde se provdala za tamní komickou figurku mediálního a pojišťovacího zákulisí Juraje Lelkese (62), který se jí stará o kšefty. Dvojice o sobě dala naposledy vědět v legendární kauze „Gott není kokot“, která nedávno bavila česká média.
Extra.cz

„.týždeň, SME, všetci sú skorumpovaní. Oni píšu to, čo im povedia editori a vydavatelia.“

Andrej  Babiš