19. 5. 2014

Stanovisko Kristíny Kormúthovej k výpovedi z RTVS

Stanovisko Kristíny Kormúthovej 
k výpovedi z RTVS

 Dnes som za môj výrok na facebooku prišla v RTVS o prácu, ktorú som mala veľmi rada. Ďakujem RTVS za možnosť a šancu pre ňu pracovať. Chcem ale zdôrazniť, že predmetný výrok, za ktorý som sa už verejne ospravedlnila, som napísala v rozrušení niekoľko minút po tom, ako sme sa ja a moja rodina stali obeťou trestného činu. O pol piatej nad ránom, keď sme sa zobudili na strašný hluk v dome, sme nevedeli vyhodnotiť, čo sa deje, či ide o krádež, ozbrojenú lúpež, fyzické napadnutie, či je páchateľ jeden alebo viac. V danej chvíli som mala najväčší strach v mojom živote. Môj výrok bol reakciou na túto vypätú situáciu, ktorú nikomu neželám zažiť na vlastnej koži. Jeho úmyslom však v žiadnom prípade nebolo všeobecne znevažovať akýkoľvek národ, rasu alebo etnikum, ale odsúdiť konkrétny čin zlodeja, ktorý už vyšetruje polícia. Dúfam, že mi život ponúkne ešte raz šancu robiť to, čo ma naozaj baví.