2. 5. 2014

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

“Bol to krásny deň až do večera, kedy na televíznu obrazovku vystúpil pán hudobný analfabet Jakubec. V nejakej relácii, ktorá sa volala Hitovica. Naša ľudová muzika je náš národný poklad. Ako si do toho dovolí kopať, špiniť to? Pošlime sprejerov do našich kostolov, nech pomaľujú obrazy – lebo je to moderné. Nech pomaľujú veľké obrazy Benku, našich veľkých umelcov. Nech nám neostane už nič. Z pána Jakubca by bol dobrý kominár, sklennár, ale aj z mnohých, čo tam boli. Mohli byť úžasní murári, tesári alebo smetiari, tam by sa uplatnili. Ale tuto nie. Zrazu sa stretnú nejakí hudobní analfabeti, spravia program… že im to vôbec tá televízia dovolí. Keď môžete, zastavte týchto ľudí. Ako vysvetlíme deťom, o čom je táto krajina, keď nebudú poznať jej ľudové piesne, spevákov, skladateľov, poetov, maliarov… Ako im to vysvetlíme? Eva, keď nemáš peniaze, zavolaj mi, ja ti dám. Nechoď už do takých programov, ty si predsa dobrá speváčka. Neželám si aby Jakubec spieval moje piesne. Robte to, čo viete, napríklad buďte murárom. Ale muziku a hlavne našu ľudovú nešpinte.“
Ľubo Virág

„Ani neviem, kto on je, nech ma neberie do huby. Nech Virág láskavo neparazituje a nepriživuje sa na mojom mene a popularite. Keďže po ňom neštekne ani prašivý pes, nečudujem sa, že sa schyľuje ku komentovaniu mojej osoby. Ďakujem, že ma branduje. Stačilo mi ho dva razy vidieť, keď sa mi vtieral do pozornosti na jednej akcii na SNP a vyvolával mi pred časom, aby som ho zaradil do svojich programov. A potom v Šlágri raz. Nikdy v živote, radšej by som kefu prehltol, ako jeho mať po boku. Jeho piesne? On nemá žiadne piesne, ani o nich neviem. Načo pôjdem domov spievajú iní rómovia a dobre. Aj v Hitovici sme dali priestor spievať túto pieseň kráľovi rómskych piesní Janovi Rigovi. Ale môžem kľudne prespievať celý jeho repertoár ako spomienku na neho. Potom môže hodnotiť a tešiť sa, že si niekto na neho spomenul.,”
Martin Jakubec

„Na začiatku som to vymyslela tak, že to bolo bez peňazí. Mnohí vyčítajú Paľovi Ruskovi, že za Smotánku začal brať peniaze, ale bola to jeho šikovnosť a tí ľudia nás k tomu donútili. Podnikatelia boli zvyknutí na to, že keď platia, dá sa všetko, a Paľo len využil situáciu. Opakujem, v tom čase mala Smotánka naozaj opodstatnenie, dnes je to PR pre kamarátov a to, čo sa tam prezentuje ako „ženstvo" a životný štýl, škodí aj dnešnej mládeži."
Erika Vincoureková

“ Ja mam vystudovanu masmedialnu komunikaciu a viem o com hovorim. Najlepsi novinar na SK je Martin Dano. Byt novinar je poslanie, sluzba spolocnosti a nie to co predvadzaju nase "hviezdy" z nadich medii. To je iba paskvil.”
Bohumil Bílek

"Vy jste nic nesnižovali, vy jste v té vaší koalici akorát kradl.."
Andrej Babiš Kalouskovi