24. 7. 2014

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS

Zástupcovia americkej televíznej spoločnosti FX prezradili, že seriál Fargo (2014) ponúkne v druhej sezóne nové herecké obsadenie. Pokračovanie kriminálneho televízneho hitu, ktorý nedávno získal 18 nominácií na cenu Primetime Emmy, by mali dokončiť na budúci rok. "Obsadia nových hercov, čo mi tak trochu zlomilo srdce, keďže som miloval herecké obsadenie seriálu. Nevieme, kedy začnú s nakrúcaním, ale na scenároch sa už pracuje," dodal za FX John Landgraf. Fargo nakrútili na motívy rovnomennej snímky bratov Coenovcov z roku 1996. V desaťdielnej prvej sérii účinkovali Billy Bob Thornton, Allison Tolman, Colin Hanks, Martin Freeman, Bob Odenkirk, Joey King či Keith Carradine. O scenár sa postaral Noah Hawley, pričom na produkcii sa podieľali aj spomínaní Coenovci.

Tridsaťtri kín po celej Amerike bude v sobotňajšie rána miestneho času premietať priame prenosy zo zápasov anglickej futbalovej Premier League. Projekt sa rozbehne hneď v otvárací deň nového ročníka najvyššej ostrovnej dlhodobej súťaže, ktorý je naplánovaný na 16. augusta. Dohodu medzi spoločnosťami Fathom Events a NBC Sports Group oznámili v stredu.


©2014, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.

Americká firma Nielsen Holdings, ktorá sa zaoberá mediálnym prieskumom, kúpila 51-% podiel v českej agentúre Mediaresearch. Mediaresearch vyhodnocuje napríklad sledovanosť televíznych kanálov alebo realizuje prieskum návštevnosti internetových stránok. Informovala o tom agentúra APA.
Fúzia má umožniť "prehĺbenie náhľadu" na správanie spotrebiteľov, čo pomôže klientom pri tvorbe a predaji ich produktov, uviedol šéf Nielsen Holdings pre východnú Európu Kyriakos Kyriakou.
Mediaresearch sa do konca roka premenuje na Nielsen Admosphere. Agentúra sa zaoberá mediálnymi analýzami a prieskumami. Na Slovensku má dcérsku spoločnosť Mediaresearch Slovakia.
Nielsen Holding pôsobí vo viac než 100 krajinách. Sledovanosť televíznych staníc vyhodnocuje vo viac ako 30 štátoch, a to vrátane USA.

Copyright © TASR 2014