19. 3. 2015

SLOVAK MEDIA NEWS

SLOVAK MEDIA NEWS

Igor Grošaft sa chce proti tvrdeniam viacerých slovenských médií o účte v švajčiarskej pobočke britskej banky HSBC brániť na polícii i na súde. Podáva preto trestné oznámenie pre podozrenie zo spáchania trestného činu neoprávneného nakladania s osobnými údajmi. "Podám tiež žaloby na ochranu osobnosti proti viacerým médiám, ktoré sa o mne nepravdivo vyjadrovali," vyhlásil pre médiá. V žalobe sa bude Grošaft domáhať ospravedlnenia. "Chcem očistiť svoje meno. Som pripravený na to, že súdy na ochranu osobnosti trvajú viac rokov," dodal.
Švajčiarka pobočka banky HSBC dnes písomne Grošaftovi oznámila, že s ním neevidovala žiadne finančné transfery. Grošaft sa na banku obrátil v piatok a požiadal ju, aby sa vyjadrila, aký je medzi nimi finančný vzťah. "Banka mi listom dnes odpovedala, že neeviduje žiadne finančné transfery na mňa ako fyzickú osobu, ani na žiadnu spriaznenú osobu, ani na účty právnických osôb, na ktorých by som bol ja ako konečný užívateľ," povedal Grošaft.
Podľa medializovaných informácií služby švajčiarskej pobočky britskej banky HSBC využívali v rokoch 2005 - 2007 viacerí známi ľudia zo Slovenska. Na zozname, ktorý má polícia, má byť aj meno Igora Grošafta. Zoznam mal byť poskytnutý francúzskymi orgánmi Finančnej správe SR.

©2015, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.