22. 5. 2015

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
 
 
“Vymyslela sa tu Rostasova konšpiračná teória o kazítkach,” povedala. Pán Martvoň, to vy ste kazítko. Len kde vás reklamovať, koho potrestať?”
Lucia Nicholsonová

„Naprosto souhlasím s imigrační politikou naší vlády, která je založena na zásadě, že uprchlíkům je třeba pomáhat na jejich území a nikoliv je vozit do zcela odlišného kulturního prostředí. Nehledě na to, že se mezi nimi mohou vyskytovat i džihádisté, kteří nám vyhodí do povětří Pražský hrad.“
Miloš Zeman

„Na chlapa si hraj někde jinde, ne přede mnou. Všude se za mě stydíš, vole. Lítám jako kráva. Ty jsi normální primitiv, vole. Nebudu ti dělat poskoka. Nebereš mě jako partnera, šikanuješ mě. Doma držíš hubu a krok, vole. To je vidět, kdo tam nosí kalhoty. „
Jana Nagyová Nečasová

„Jaňulko, prosím tě, já nemám sílu se hádat, já jsem úplně grogy.“
Petr Nečas

„Já tady kvůli tobě nasazuju krk, nasazuju všechno!“ „Já chci partnera, já nechci šéfa! „
Jana Nagyová Nečasová

„Vždyť já nechci být šéf, já už toho taky mám plné zuby“.
Petr Nečas

“Som slovenčinár a mám rád slovné druhy. Je spojka “a”. A nás učí hovoriť áno, A nás chráni pred buď alebo, A nám umožňuje kritizovať obe strany, A nám umožňuje tešiť sa z oboch strán, A je tajomstvo všadeprítomného paradoxu, A je cestou milosrdenstva, A umožňuje každodennú praktickú lásku… Som rád, že sme so Štefanom Kuffom ponúkli človeka, ktorý demonštruje silu spojky A.”
Marián Kvasnička, poslanec KDH

“Spolupráca s pánom poslancom Frešom bude štandardná, tak ako je štandardná s každým poslancom Smeru.”
Ľubomír Galko

"Ja naozaj necítim nejaký zlý pocit okolo tohoto teraz. Neviem prečo teraz v parlamente nie je Mitrík, ani kde momentálne je. "
Pavol Frešo