2. 10. 2015

Otec od veľa detí píše národu

Otec od veľa detí píše národu



Chcem sa každému ospravedlniť koho som dnes upozornil na môj rozhovor v Slobodnom vysielači, neprídem do Banskej Bystrice dnes na uvedený rozhovor z obyčajného dôvodu, pred 2 týždňami som sa sľúbil že dnes pôjdem do štúdia a aj som sa tešil a z internetu sa dozviem že na tu tému mám diskutovať s politikom pánom Kotlebom, nedali mi to vedieť a považujem to za neseriózne z ich strany, môj dôvod je tento; ja nie som politik som občan , volič a otec! Otec od veľa detí a teda ma sakramentsky zaujíma ako bude Slovensko vyzerať ale v tomto prípade by som sa necítil dobre nakoľko mojím spolu besedujúcim má byť politik a ja som apolitický, keď ma naštve Smer tak mu tu nakladám ak sa zastal teraz Fico Slovákov tak ho chválim, Sulíka som hanil za pád vlády ale teraz ho tu vychvaľujem a z toho dôvodu si myslím že ja ako “len” občan nemôžem sedieť s politikom a debatovať na takúto háklivú tému (viete si predstaviť tie titulky Kollár si robí politickú kampaň!), čo nie je pravda a preto by som bol veľmi nerád aby ma spájali s akýmkoľvek politikom! Ak sa raz do politiky rozhodnem vstúpiť tak to urobím normálne! Dúfam, že mi rozumiete a chápete to,.
Boris Kollár