16. 10. 2015

VÝROKY TÝŽDŇA

                VÝROKY TÝŽDŇA



"Maďarsko je slepé črevo Európy a Viktor Orbán je aktívny komunista, potom liberál, z každého troška".
Zoran Milanovič, predseda chorvátskej vlády


"Absolútne nikomu nebránime v slobodnej tvorbe ani v nejakom umení. Jedna vec je slobodná tvorba, to, samozrejme, môžu všetci robiť. Druhá vec je, že aký je môj názor na využívanie zdrojov štátneho rozpočtu, teda peňazí všetkých daňových poplatníkov. Tým, že nepodpíšem ako predseda nejakú zmluvu, na čo mám plné právo a moju kompetenciu, tak tým naozaj je úplne prehnané a afektované rozprávať o potláčaní nejakej tvorby."

Marián Kotleba ,predseda Banskobystrického samosprávneho kraja



„Prezident Kiska týmto prejavom poškodil záujmy Slovenska viac ako premiér Fico, a to je už čo povedať,“ uviedol Hrabko. Dodal, že prezident sa de facto postavil nielen proti vláde, ale vlastne aj proti parlamentu, ktorý dal vláde dvakrát mandát odmietnuť imigračné kvóty. Týmto spôsobom podľa neho prezident ukázal nejednotnosť slovenskej politickej reprezentácie v tejto otázke. Myslím si, že by pán prezident Kiska mal zo svojej funkcie odstúpiť.“
Juraj Hrabko



"Vôbec si nemyslím, že z pohľadu nás majú mať všetci ľudia na svete rovnaké práva a dávam verejný prísľub, že v prvom rade budem hájiť záujmy občanov krajiny, v ktorej žijem a ktorej občanom tiež som."
Richard Sulík

"V stredu 26. augusta večer som sa po vyše roku stretol s mojím priateľom Števom Skrúcaným. Bohužiaľ, podcenil som dôsledky predchádzajúceho večera v kombinácii s mojím zdravotným stavom a pobytom na priamom slnku dňa 27. augusta, keď bolo vyše 30 stupňov v tieni. Išlo o deň mojej dovolenky a po odprezentovaní výborných výsledkov našej krajiny v cestovnom ruchu som sa vrátil domov. Napriek tomu, že je to ojedinelý prípad, si uvedomujem nevhodnosť situácie. Je to poučením aj pre mňa a takéto niečo sa, samozrejme, už nikdy nezopakuje." 

František Palko