15. 1. 2016

Stanovisko predsedu ŽSK J. Blanára k dnešnému článku denníka Pravda .Komu prekáža, že sa našim župným nemocniciam darí?

Stanovisko predsedu ŽSK J. Blanára k dnešnému článku denníka Pravda
Komu prekáža, že sa našim župným nemocniciam darí?



Denník Pravda zverejnil v dnešnom vydaní článok, ktorým spochybňuje priebeh verejného obstarávania a nákup CT prístroja v Kysuckej nemocnici v Čadci, v ktorom nekorektne zavádza s nepodloženými údajmi.
Podnet s podozreniami na nákup CT prístroja v Kysuckej nemocnici, ktorý mi bol doručený v decembri minulého roku, obsahoval viaceré nepodložené tvrdenia bez akýchkoľvek dôkazov. Napriek tomu som tento podnet postúpil osobne na políciu, pretože mi záleží na dobrom mene nemocnice. Záleží mi na tom, aby po skončení prešetrenia tohto podnetu, nebolo možné zneužívať túto tému ani v budúcnosti po rokoch, tak ako je tomu v súčasnosti pred voľbami. Pretože od roku 2011, kedy prebehlo verejné obstarávanie na nákup CT, neboli vznesené žiadne odborné ani vecné pripomienky od ÚVO alebo iných odborných a kontrolných orgánov. A tí, ktorí mali podozrenie, mohli už dávno dať podnet na políciu. A kladiem si otázku, prečo tak neurobili? Ja som to urobil.
Nemocnica je otvorená, nemá čo zakrývať a pri preverovaní podnetu je maximálne nápomocná.