19. 2. 2016

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

“Je demokratické, aby v Bratislave šaškovali učitelia, ktorí robia tretinu oproti tomu, čo robia ľudia vo fabrikách? “
Vladimír Soták

"Načo vám je sloboda?"
Mária Janíková, poslankyňa

"Súdy rozhodli, že pán Fajád môže byť vydaný (do USA). Minister spravodlivosti je podľa môjho názoru skutočne aktívnym spolupracovníkom ruských spravodajských služieb, ale nemôžem to nijako preukázať, na to nebývajú písomné dôkazy. Ale keď sa niekto takto správa, tak to tak asi bude."
Miroslav Kalousek

"Nie, nie som ruským agentom, zatiaľ. Ale neviem, možno sa mi ozvú. Mám v tom guľáš, pretože naposledy hovorili, že som asi americký agent, pretože tu presadzujem zákon o štátnom zastupiteľstve, ktoré chce Schapiro. Tak teraz neviem, či som dvojitý agent alebo čo som, mám v tom proste neporiadok."
Robert Pelikán ,minister spravodlivosti ČR

"Pán Kalousek by mal prestať chľastať, aby neplodil takéto nezmysly."
Andrej Babiš