24. 11. 2017

VÝROKY TÝŽDŇA

          VÝROKY TÝŽDŇA



„Posielam pánovi prezidentovi list, v ktorom ho žiadam, aby uhradil milión eur za používanie lietadla na súkromné cesty domov. Hovorím to s plnou vážnosťou, bez akéhokoľvek hnevu. Jednoducho, niekto má dnes milión eur zaplatiť za používanie štátneho lietadla na cesty domov, pretože ja nepoznám žiadneho robotníka, žiadnu predavačku, žiadneho hutníka, žiadneho učiteľa, ktorému by štát platil cestovanie lietadlom domov zadarmo.“
Robert Fico



„Ty píčo zasraná.“
Jan Macháček,predseda správnej rady Babišovho Institutu pro politiku a společnost a komentátor Lidových novin tak nazval pri natáčaní relácie pre Český rozhlas Moniku Pajerovú

Slovensko aj napriek neúspechu v súboji o sídlo Európskej agentúry pre lieky zamiešalo karty pri finálnom hlasovaní o víťazovi.“
Tomáš Drucker

"Ak chce byť EÚ spravodlivá v sankciách a všetkých veciach, tak by som niektoré produkty, ktoré sa v Rusku dejú, nevidel."
Andrej Danko



"Ja som tu dva dni, len čítam, čo mi napísali."

Ing. Monika Kohútová, MBA , generálna riaditeľka a predsedníčka Rady banky Eximbanka na zasadnutí finančného výboru parlamentu, kde predkladala rozpočet 


„Mečiar možno ukradol ten alebo onen podnik, ale Dzurinda s Miklošom nám ukradli budúcnosť."
Anton Hrnko