5. 1. 2018

VÝROKY ROKA

 VÝROKY ROKA


"Amnestie neboli zrušené."
Vladimír Mečiar

"Som obeť."
Vladimír Mečiar

"Tú úctu štátu a ten priestor tej väznice nám vyvoláva zodpovednosť voči štátu."
Andrej Danko

"Ja sa budem po obede venovať problematike pošpinenia mňa"
Andrej Danko


„Rád by som mal konštruktívnu debatu aj s opozíciou, aby sme sa neurážali ako ľudia."
Andrej Danko

"To je jediná cesta ako naozaj nájsť zabráneniu toho, čo na Slovensku dnes máme."
Andrej Danko

„My si uvedomujeme, že ľudia nemajú viac ako by si zaslúžili.“
Andrej Danko

"Zablokujeme tomu, aby sme sa rázne zobudili."
Andrej Danko

„Chcem vás poprosiť, aby ste naozaj aj vy pomáhali ľuďom, nielen v spôsobe depresií a života, ktorý na konci bude len čierny bod, ktorý bude hovoriť len o tom, že všetko je zlé.“
Andrej Danko

„Znesiem karikatúru na celú stranu, znesiem aj nevzdelanosť redaktorov, akým je pán Pataj, ktorý napíše, že som si o sedem stupňov polepšil hodnosť, a znesiem aj to, že jeden deň píše redaktor Denníka N o žltých vlakoch a druhý deň o armáde. Možno by som sa zamyslel, či nemajú nejakú špeciálnu úhradu od ľudí, ktorých ja kritizujem. Či už od RegioJetu či EPH. Ale určite verejne vyzývam Denník N k tomu, aby okamžite po skončení tejto tlačovej besedy stiahol z portálu Cynickej obludy fotografiu, kde je napísané, "už ma neoslovujte K.O..., už ma oslovujte kapitán Danko. Pretože sa dnes hanbím ísť domov k svojim synom. Dostal som túto fotografiu od môjho 15 ročného syna, ktorý sa dnes pýtal, či je normálne, aby v Slovenskej republike jeho otca oslovovali takým spôsobom.Verejne vyzývam Denník N, aby mi oznámil sumu, ktorou mi prispeje za túto urážku, a ja sám osobne prispejem touto sumou pre pozostalých vojakov a keď nie, budem sa o ňu súdiť..."
Andrej Danko

Potom som povedal rukami nohami dostanú všetci poslanci v rámci výkonu voľnú kartu. Musí byť našim cieľom obhájiť túto vraždu, alebo udalosť. Ak by ma niekto presvedčil spôsobom, že to budú fakt potrestaní tí ľudia, ruky, nohy zdvihnem. Vyzvem aj prezidenta Slovenskej republiky, aby sme si nehádzali horúce gaštany zodpovednosti. Aj prezident SR má obrovský tím ľudí právne vzdelaných na Úrade vlády aj v Národnej rade hľadať legálnu ústavnú cestu, z ktorej vzájomne nebudeme vytĺkať politické body horúceho gaštana.Chce to, aby si vyhrnuli ruky všetci ústavní činitelia.“
Andrej Danko

„Ty kokot!“
Andrej Danko

„To je debilina, určite je to kokos.“
Andrej Danko

"Odporúčam novinárovi, aby sa nabudúce venoval viac behu, lebo vyzerá ako záchodový pavúk."
Robert Fico

„Stratili ste cveng verejnoprávnosti, pretože ste protivládne médium.“
Robert Fico o RTVS

“Mucko, to pobozkanie nezaslúžených výložiek a následné detinské "ja si ich zaslúžim" nemalo chybu. Ďakujem ti za státisíce ľudí, ktorým si tým otvoril oči. Máme ťa radi takého aký si, to mi ver. Len si pre štát nebezpečný, ale to sa poddá, neboj, my to dáme.
ps. Nechcem si ani len predstaviť, čo robíš s tými výložkami, keď tam nie sú kamery, keď na verejnosti cmuky-cmuk. Bŕŕŕ.”
Igor Matovič


"Zákon proti extrémizmu je fašistická prax."
Jalal Sulejman

„Mimovládne organizácie financované zo zahraničia sú špionážnymi rezidenciami cudzích štátov, ktoré rozkladajú našu republiku plazivým spôsobom. Bez toho, aby sme hľadali vzor v Izraeli, alebo v Rusku v právnom štáte, za ktorý sa v zmysle Ústavy považuje aj Slovensko,nesmú mať miesto.“
Štefan Harabin

„Slovenskú republiku ovládol fašistický režim, ktorý sa neštíti zneužiť silové zložky štátu na potlačenie skutočnej opozície.Dnešný zásah politického gestapa proti Mizíkovi bol za údajné výroky na internete. Precedens je, že polícia zasiahla proti poslancovi priamo počas zasadnutia výboru NR SR pre školstvo, ktorého je členom. Polícia na základe vyfabrikovaných obvinení násilným spôsobom zjavne zasiahla do slobodného výkonu mandátu poslanca, ktorý získal v demokratických voľbách. Toto sa ešte nikdy v histórii súčasnej SR nevyskytlo. Otázka len je, kto je 'duce' súčasného režimu? Či je to premiér Robert Fico, minister Robert Kaliňák alebo ministerka Lucia Žitňanská?
Marian Kotleba

"Mne však pripadá divné, že Filkova smrť prišla práve v tomto okamihu. Je to náhoda?“
Eduard Chmelár

„Ja som to nešírila, ja som to sharovala!"
Martina Šimkovičová


„Socializmus bol lepší ako kapitalizmus. Bol zameraný na ľudí. Ľudia nadávali, že sa nemohlo cestovať, že neboli napríklad banány. Ale ja nie som opica, nepotrebujem banány, stačí mi jablko. Existovali za socializmu bezdomovci? Každý mal zamestnanie. Vysokoškolák po skončení štúdií dostal dve umiestnenky. November 1989 bol riadený Veľkým bratom, spoza mora. Havel a spol. boli odchovanci USA. Myslíte si, že tí ľudia, ktorí to robili, to robili zadarmo? Svet sa uberá do záhuby. Dokonca by som povedal niečo, čo sa mnohým ľuďom nebude páčiť. Nemal sa vynájsť internet. Internet zahubí ľudstvo. Pozrite sa, dočítate sa, že nejakým hackerom sa podarilo dostať k tajným kódom FBI. Akú máme istotu, že sa taký hacker nedostane na ovládanie atómovej bomby. Spravodajstvo bolo pred tým kvalitnejšie ako dnes. Dnešná televízia je poplatná, nie slovenskej vláde .“
Karol Polák, krycie meno Eva, Šport, agent a dôverník ŠTB